  • 1. Data: 2004-08-11 08:23:46
    Temat: fundacja i działalność pożytku publicznego
    Od: "Paweł Sikora" <s...@o...pl>

    witam,

    czy jeżeli chcę przerobić istniejącą fundację na organizację pożytku
    publicznego to muszę dokonać odpowiedniej zmiany w statucie fundacji, że
    działalność fundacji będzie d.p.p?
    czy przy rejestracji zmiany w KRS potrzeba jeszcze jakiś
    innych dokumentów oprócz krs-z20 i w-opp ?

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-08-11 09:50:18
    Temat: Odp: fundacja i działalność pożytku publicznego
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    to muszę dokonać odpowiedniej zmiany w statucie fundacji, że działalność
    fundacji będzie d.p.p?

    to zalezy co fundacja dotychczas robi. Jak nie prowadzi dpp, to musi to
    zmienić. A jak spełnia już tereaz wymogi ustawy o dpp i w , to nie trzeba
    nic zmieniać,.

    > czy przy rejestracji zmiany w KRS potrzeba jeszcze jakiś
    > innych dokumentów oprócz krs-z20 i w-opp ?

    sąd Cię może wezwać n.p. być udowodnił, iż wynagrodzenie zarządu fundacji
    nie przekracza określonych w ustawie kwot

    brett