  • 1. Data: 2005-11-29 09:02:34
    Temat: Re: zabezpieczenie zadatku za mieszkanie
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Dowiedziałem się, że taki zadatek można zabezpieczyć np. wekslem.
    > Czy całą sprawą zajmie się notariusz, jak wygląda w praktyce załatwienie
    > zabezpieczenia wekslem i czy poniosę z tego tytułu jakieś dodatkowe koszty.

    I co z tego ze bedziesz miał weksel ... na pierwszym miejscu hipoteki
    bedzie pewnie bank .... a gosc moze byc niewypłacalny. Ten weksel moze
    byc nic nie wartym papierem.

    Popatrz chocby na to: http://miniurl.pl/3969

    Lepiej jest dogadac sie z bankiem ... i dac sprzedajacemu cene
    pomniejszoną o hipoteke.

  • 2. Data: 2005-11-29 09:19:47
    Temat: zabezpieczenie zadatku za mieszkanie
    Od: dar_k <d...@o...pl>

    Kupuję mieszkanie z obciążoną hipoteką, kupujący chce ode mnie zadatek w
    wysokości 20 000zł na spłacenie swojego kredytu hipotecznego.

  • 3. Data: 2005-11-29 14:36:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dar_k wrote:
> [...]
    > zabezpieczenia wekslem i czy poniosę z tego tytułu jakieś dodatkowe koszty.

    Obniż cenę mieszkania o wysokość hipoteki i kup mieszkanie z hipoteką.
    Inaczej jesteś na dobrej drodze, żeby nie zobaczyć ani jednego ani drugiego