    From: "trabancik" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotoradar straż miejska - 4mce po
    Date: Wed, 28 Dec 2005 19:22:45 +0100

    Witajcie,
    właśnie odbrałem świąteczny list od Straży Miejskiej w Kożuchowie
    (lubuskie). A w nim:
    zdjęcie mojego samochodu i mojej osoby (domyslam się po dacie i samochodzie
    że to ja :) ) oraz wezwanie do wyrażenia zgody na przyjęcie mandatu karnego
    lub wskazanie osoby która była za kółkiem. Brak odpowiedzi ma skutkować
    skierowaniem sprawy do policji lub Sądu grodzkiego.

    Pytania (wiem że temat wałkowany ale ciągle nie wiem .... ):
    Czy wyrazić zgodę na mandat ?
    Czy po ponad 4 miesiącach od zdarzenia zostanę ukarany mandatem ? Jeżeli
    nie - to co mi właściwie grozi ?
    Odpowiadać czy nie - np. poprosić o homologacje radaru :)

    zdarzenie miało miejsce 13.08.2005 - list datowany na 27.12.2005 - odebrany
    dziś
    prędkość 56/40 - wydaje mi się że jechałem wolniej - bo zawsze w tym
    miejscu jadę powoli :):)

    pozdrawiam
    Paweł