  • 1. Data: 2010-03-30 16:05:33
    Temat: fotka z radaru i brak kierowcy
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Sytuacja hipotetyczna.

    Mój samochód zarejestrowany jest na dwie osoby, przekraczam prędkość i
    "łapie" mnie radar. Twarz niewidoczna.

    Żądają wskazania kierowcy, ja wskazuję drugiego właściciela on wskazuje
    mnie.

    Z tego jak pojmuję prawo nie mogą ukarać nikogo?

  • 2. Data: 2010-03-30 16:12:32
    Temat: Re: fotka z radaru i brak kierowcy
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego jak pojmuję prawo nie mogą ukarać nikogo?

    Przejrzyj archiwum, było dziesiątki razy. Ze swej strony powiem tylko, że
    policja i sądy jakoś sobie z tym radzą.
    Największy problem mają grupowi "filozofowie" ;)).

  • 3. Data: 2010-03-30 16:17:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:
> [...]
    > mnie.
    >
    > Z tego jak pojmuję prawo nie mogą ukarać nikogo?

    Nie, ze nie mogą tylko im się nie chce dochodzić kto kłamie.
    Nie da sie prowadzic i byc jednoczesnie w pracy, co łatwo udowodnić.

  • 4. Data: 2010-03-30 16:32:02
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Nie, ze nie mogą tylko im się nie chce dochodzić kto kłamie.

    Obyś nie trafił na "chcącego".
    Albo na takiego, co to po przesłuchaniu zdjęcie podostrzy i ktoś beknie z
    art.233 K.K ;))

  • 5. Data: 2010-03-30 16:35:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:

    > Obyś nie trafił na "chcącego".
    > Albo na takiego, co to po przesłuchaniu zdjęcie podostrzy i ktoś beknie
    > z art.233 K.K ;))

    toż właśnie o tym napisałem.

  • 6. Data: 2010-03-30 16:45:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    > Nie da sie prowadzic i byc jednoczesnie w pracy, co łatwo udowodnić.

    Można.

  • 7. Data: 2010-03-30 17:04:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > grup dyskusyjnych:hot87r$eor$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Można.

    nie o tym myślałem
    wowczas jest jasne kto byl w pracy i kto kierowal.

  • 8. Data: 2010-03-30 17:12:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hotauj$eor$12@inews.gazeta.pl>:

    > nie o tym myślałem
    > wowczas jest jasne kto byl w pracy i kto kierowal.

    Taaa -- dwóch wspólników S.C. obaj maja uprawnienia do kierowania pojazdem
    zarejestrowanym na obu, i obaj w spornym czasie pracowali na rzecz spółki.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2010-03-30 17:27:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Taaa -- dwóch wspólników S.C. obaj maja uprawnienia do kierowania pojazdem
    > zarejestrowanym na obu, i obaj w spornym czasie pracowali na rzecz spółki.

    przy czym jeden siedział w biurze i wykonywał telefony co może
    potwierdzić kilka osób do których dzwonił.
    Tylko, że policji dla głupiego mandatu sie nie bedzie chciało tego
    dochodzić.
    Pewnie, ze da sie zakombinować, ale nie o tym mowa.

  • 10. Data: 2010-03-30 17:43:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hotc9e$eor$14@inews.gazeta.pl>:

    > przy czym jeden siedział w biurze i wykonywał telefony co może
    > potwierdzić kilka osób do których dzwonił.

    Ale ja Ci opisałem rzeczywista sytuację -- i nie ma "biura"

    > Tylko, że policji dla głupiego mandatu sie nie bedzie chciało tego
    > dochodzić.

    Chyba dobrze, że uwierzyli w zeznania wspólników i nie tracili czasy, żeby
    je potwierdzić "u osób trzecich" -- billingi z komórek wskazywałyby, że obaj
    rozmawiali w tym samym czasie, będąc w zasięgu tych samych stacji bazowych i
    w będąc w ruchu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]