  • 1. Data: 2010-03-30 14:18:40
    Temat: Poj...ło POczte POlska
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na POpie...ej POczcie POlskiej nie można nadać listu poleconego do małżeństwa.

    Np. nie można nadać listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny i Krzysztofa
    Kowalskich.

    Jeśli nieopatrznie panientka z okienka tak zaadresowany list przyjmie, powinien on
    być przez POcztę POlską zwrócony do nadawcy jako
    niedoręczony, z adnotacją pieczęcią o powyższym braku (że 2 adresatów).

    Ja rozumiem, że mamy POpie.....ny Sejm, POp.......ny rząd i POpi......ną POcztę
    POlską, ale pytam:

    ILE JESZCZE NASZ NARÓD MA WYTRZYMAĆ TEGO OKUPANTA???

    Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

    Swoją drogą jakiś kompletny DEBIL długo myślał.

    Idąc tropem myślenia wstawionego do POczty Polskiej kolesia z PO każdy list polecony
    zaadresowany do osoby prawnej też należałoby
    zwrócić do nadawcy.

    Przecież zwykle osoba prawna ma reprezentację dwuosobową.

    No ale to zapewne będzie następny krok tego DEBILA.
    JaC

  • 2. Data: 2010-03-30 14:19:20
    Temat: Re: Poj...ło POczte POlska
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 16:18:40 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Np. nie można nadać listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny
    > i Krzysztofa Kowalskich.

    > Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

    Ale co ma do tego Prezes RM? On Ci nie przyjął tego listu czy co? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-03-30 15:04:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Np. nie można nadać listu poleconego do Jana i Agaty Nowak, czy do Anny i
    > Krzysztofa Kowalskich.

    a do spółki cywilnej ?

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 4. Data: 2010-03-30 16:09:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-30 16:19, Olgierd pisze:

    > Ale co ma do tego Prezes RM? On Ci nie przyjął tego listu czy co? ;-)

    Nie, ale odpowiada za leczenie.

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-03-30 16:19:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Tusk wyp...j jak najszybciej!!!

    a co ma piernik do wiatraka?

> [...]
    > zwrócić do nadawcy.
    >
    > Przecież zwykle osoba prawna ma reprezentację dwuosobową.

    do składania oświadczen woli, a nie do ich przyjmowania.

    > No ale to zapewne będzie następny krok tego DEBILA.
    > JaC

    sam jesteś debil.

  • 6. Data: 2010-03-30 19:21:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Na POpie...ej POczcie POlskiej nie można nadać listu poleconego do małżeństwa.

    Nie można, w sensie, że PZO nie chciała przyjąć, czy też znalazłeś
    jakiś przepis zabraniający tego? Wiele razy wysyłałem list polecony do
    kilku (nawet niespokrewnionych) osób i było ok.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-03-30 19:25:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Nie można, w sensie, że PZO nie chciała przyjąć, czy też znalazłeś
    > jakiś przepis zabraniający tego? Wiele razy wysyłałem list polecony do
    > kilku (nawet niespokrewnionych) osób i było ok.

    coś było na temat, że nie da sie wydac jednego poleconego dwom osobom.
    W sumie troche jest w tym racji.
    Jeśli polecony zostanie wydany jednej osobie, to druga może się o nim
    nigdy nie dowiedzieć. A nadawca bedzie miał potwierdzenie, ze jej tez
    wysłał.

  • 8. Data: 2010-03-30 19:31:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > coś było na temat, że nie da sie wydac jednego poleconego dwom osobom.

    Tylko właśnie CO było?

    > W sumie troche jest w tym racji.
    > Jeśli polecony zostanie wydany jednej osobie, to druga może się o nim
    > nigdy nie dowiedzieć. A nadawca bedzie miał potwierdzenie, ze jej tez
    > wysłał.

    No i co z tego? Równie dobrze może mieć potwierdzenie wysłania do
    jednej osoby, a odebrać mógł ktoś zupełnie inny.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-03-30 20:09:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tylko właśnie CO było?

    a pogooglaj w wyborczej. bylo na pewno.

    > No i co z tego? Równie dobrze może mieć potwierdzenie wysłania do
    > jednej osoby, a odebrać mógł ktoś zupełnie inny.

    ale poczta jest kryta. wydała osobie w miejscu zamieszkania. Wolno jej.

    W przypadku poleconego na dwie osoby poczta jest bezradna
    Druga osoba może zażądać potwierdzenia, że list jej został doręczony.
    A nie został. Ani jej, ani osobie w miejscu zamieszkania.
    A odszkodowania mogą iść w miliony.

  • 10. Data: 2010-03-30 20:15:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-30 22:09, witek wrote:

    > A odszkodowania mogą iść w miliony.

    Wysokość odszkodowania w przypadku usługi powszechnej jest określona na
    mocy ustawy.