  • From: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: fotka z radaru
    Date: Wed, 25 Oct 2006 12:41:48 +0200

    Witam,

    po uplywie 2 miesiecy od dnia zdarzenia wezwano mnie
    do komisariatu i okazano zdjecie wykonane radarem.
    Zdjecie bylo na tyle czytelne, ze widoczny byl numer
    rejestracyjny samochodu ale kierujacy nie.
    Zgodzilem sie na zaplacenie mandatu, jednak omowilem
    przypisania mi punktow karnych. Tlumaczylem odmowe faktem, ze
    nie jestem w stanie pamietac kto w owym dniu i owym miejscu
    kierowal pojazde. Moglem to byc ja ale rownie dobrze
    syn lub zona.
    Sprawa zostala skierowana do Sadu Grodzkiego.

    Wiem, ze jako wlasciciel pojazdu powinienem wskazac kierujacego,
    jednak czas od zdarzenia byl zbyt dlugi, a sytuacja miala miejsce
    na trasie, po ktorej bardzo czesto poruszamy sie "rodzinnie".
    Momentu zrobienia fotki nie widzielismy.

    Jakiego stanowiska Sadu moge spodziewac sie w sprawie
    i po jakim czasie od momentu popelnienia wykroczenia
    sprawa ulega przedawnieniu? Po roku?

    pozdrawiam, Jacek