  • Data: 2006-10-25 21:52:43
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern napisał(a):

    > a kwalifikacja prawna ?
    >
    > mój komentarz mowi o 65 § 2 k.w., co podważa Twój tok rozumowania

    Co tam twój komentarz, jak ja mam praktycznie racje.
    I czemu art. 65 §2 kw miałby podważać mój tok rozumowania? Chodzi o
    umyślność?
    "Twierdzenia obwinionego o tym, że nie pamięta komu powierzył pojazd bo
    to było dwa miesiące temu, a samochód jest regularnie używany przez żonę
    w ocenie sądu stanowią jedynie _nieudolną_ próbę uniknięcia
    odpowiedzialności za popełnione wykroczenie ... itd".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam