    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: filmy Divx z sieci itp.
    Date: Wed, 17 Sep 2003 20:04:53 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pb141.pyskowice.sdi.tpnet.pl

    witam, mam nadzieje ze nie bylo takiego pytania

    z tego co wiem to sciaganie plikow video i muzycznych jest lamaniem praw
    autorskich, a a co jesli ktos na swojej stronce www podaje adresy serwerow
    ftp gdze mozna znalesc jakis film? (oczywiscie kazdy moglby sobie
    poswiecajac troche czasu takie adresy sam znalesc)
    to na chlopski rozum byl by ulatwianiem przestepsta? czy nie? jakie
    "teoretyczne" konsekwencje?

    a gdy jakas gazeta komputerowa opisuje programy P2P, i doradza które
    najlepiej nadaja sie do do sciagania tych samych rzeczy, i daje wskazowki
    jak je efektywnie szukać? to to samo? czy może tajemnica dzennikarska?

    pomyslalem o tym dzis i postanowilem wyslac posta :-)

    pozdrawiam
    Piotrek