  • 1. Data: 2003-01-29 22:06:23
    Temat: falszerstwo czy paserstwo?
    Od: "Przemysław Parśniak \(ConfidenT\)" <s...@g...pl>

    mam taki problem.
    zostalem zlapany prez rewizorow PKP(tfuu) ze sfalszowanym biletem
    miesiecznym(imienny). zaplacilem naliczona mi przez pkp kare.
    minely 3 miesiace, a tu zjawia sie u mnie policja z wezwaniem na komisariat
    w osobie podejrzanego. Jeszcze nie bylem na tej policji wiec nie wiem o co
    moge byc podejrzany oraz jak to sie dalej moze potoczyc. Nie mialem jak
    dotad stycznosci z wymiarem sprawiedliwosci i nie wiem jak do tego podejsc.

    w zwiazku z tym mam takie pytanie.
    jakie moga grozic mi konsekwencje z tego powodu, oraz co robic (jak sie
    bronic, co mowic itp,) aby uzyskac jak najmniejszy wymiar kary, a najlepeij
    zeby obylo sie bez wiekszych konsekwencji.

    Narazie rewizorom tlumaczylem zie tym, ze kupilem bilet "bez kolejki" u
    goscia ktory mi to zapropnowal. poszedl, nie bylo go 10 minut i wrocil z
    biletem.
    Prosze o szybka i w miare pelna odpowiedz na to pytanie.. bo termin wezwania
    to 31.01.

    Przemek