  • 1. Data: 2003-01-29 21:11:44
    Temat: serio pytam o te przepustki!
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    naprawdę to dla mnie ważne, czy nikt nie wie jak to jest
    z przepustkami w więzieniu? tylko prosze odpowiedź podać słownie
    a nie liczbowo :D w artykułach, bardzo proszę....
    Dziękuję

    Aeriel

  • 2. Data: 2003-01-29 21:30:15
    Temat: Odp: serio pytam o te przepustki!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Aeriel <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b19g5c$hq2$...@n...tpi.pl...
    > naprawdę to dla mnie ważne, czy nikt nie wie jak to jest
    > z przepustkami w więzieniu? tylko prosze odpowiedź podać słownie
    > a nie liczbowo :D w artykułach, bardzo proszę....
    > Dziękuję

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kkw.html

    prosze stronke i art. 137-141 oddział .8

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-30 07:51:07
    Temat: Re: serio pytam o te przepustki!
    Od: "Aeriel" <a...@g...pl>

    >http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kkw.html
    >
    >prosze stronke i art. 137-141 oddział .8
    >
    >Sandra

    Bardzo dziękuję :)