    From: "h...@g...com" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: faktury in blanco - praca na działalność
    Date: Fri, 01 Jun 2007 09:27:48 -0700

    witam,

    Proszę o pomoc w następującej sprawie. Pracowałem jakieś pół roku na
    tzw. "działalność", jako przedstawiciel handlowy w jednej z firm.
    Podpisałem umowę o współpracy na kwotę 2700zl i o wynajem samochodu na
    700zl. To miało dawać mi pensję 2000zl. Jednak tak nie było, ponieważ
    byłem zmuszany do wypisywania jednej faktury miesięcznie na usługę
    marketingową. Istotą mojego problemu jest to że były to faktury in
    blanco. Pracodawca sam uzupełniał kwoty i odsyłał mi kopię. Czy takie
    działania są legalne? W jaki sposób mogę się domagać wypłacenia mi
    należnych pieniędzy?

    pozdrawiam
    dawid