  • 1. Data: 2006-02-07 13:17:07
    Temat: faktura wewnętrzna
    Od: Ania<a...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc. Jestem początkującą księgową. Mój szef zakupił
    kalendarze firmowe, fakturś zaksięgowałam w reklamie (12) jak mam zaksięgować
    do tego Fak. wewnętrzną. Bardzo proszę o pilną odpowiedz. Z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-07 13:26:26
    Temat: Re: faktura wewnętrzna
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ania napisał(a):
> [...]
    > do tego Fak. wewnętrzną. Bardzo proszę o pilną odpowiedz. Z góry dziękuję.

    pl.soc.prawo.podatki

    ps.
    jestes ubezpieczona ? :-)

  • 3. Data: 2006-02-07 14:59:36
    Temat: Re: faktura wewnetrzna
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > zaksięgować
    > do tego Fak. wewnętrzną. Bardzo proszę o pilną odpowiedz. Z góry dziękuję.

    Po nrku 12 mniemam, iz chodiz o pkpir.

    Faktura wewnetrzna w tym wypadku jak rozumiem jako ewidencjonowanie
    czynnosci zw. z reprezentacją i reklamą.

    Faktura wewnetrzna nie znajdzie sie w pkpir, znajdzie sie natomiast w
    ew.sprzedazy VAT i tylko tam.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl