  • 1. Data: 2006-02-07 13:16:19
    Temat: Reklamacja - czesc do samochodu.
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

    Witam,

    styczen zaczal sie dla mnie fatalnie. W moim aucie poszla pompa paliwowa (w
    baku). Coz, znajomy mechanik, samodzielny zakup czesci... i okazalo sie, ze
    pompa (nowa, swiezutka) jest uszkodzona. W sklepie pompa (koszt okolo 600
    zl, jak dla mnie sporo) poszla do reklamacji. Normalnie mialem wymiane
    takiej czesci od reki (raz czesc samochodowa, pamiec RAM, dysk twardy) i nie
    bylo problemu. Sprzedawca niestety dla mi do zrozumienia, ze ma mnie w
    glebokim powazaniu i spisal protokol (mam jego kopie wraz z faktura).
    Sprzedawca mial dzwonic do mnie po 14 dniach roboczych, oczywiscie nie
    zadzwonil wiec dalem mu jeszcze 7 dni i wybralem sie osobiscie. Przyznam, ze
    zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy, gdyz musialem zakupic druga taka pompe by
    uzywac autka (oczywiscie w innym sklepie...). Sprzedawca (Tan sma co wtedy)
    poinformowal mnie, ze jeszcze nic nie wiadomo co z towarem, i ze w sumie
    moze to potrwac to nawet rok, poniewaz producent moze powolac jakas
    komisje - przyznam, ze buty spadly mi z wrazenia...
    W sumie nigdy nie mialem podobnych problemow i jesli towar byl uszkodzony w
    ciagu 48 godzin od zakupu to byl wymieniany od reki lub dostawalem zwrot
    pieniedzy. Jak sobie poradzic z tym problemem...??

    Pozdrawiam
    Bartek