  • 1. Data: 2007-11-25 14:35:49
    Temat: erainternet za granica
    Od: "news" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    mam pytanie: przegladam internet i widze duzo skarg na Ere ze strony osob
    przebywajacych za granica i placacych ogromne pieniadze za mozliwosc
    odebrania np.: maila korzystajac ze swego telefonu jako modemu i sciagajac
    listy na komputer przenosny. Ceny sa zawrotne, za okolo 3000 kb placi sie
    mniej wiecej 1000 zl, co jest smieszne, bo w praktyce przeklada sie to na
    odebranie jednego albo trzech maili, jesli oczywiscie nie maja zadnych
    zalacznikow, bo wtedy mozna sie nie wyplacic, lub na otworzenie jednej lub
    dwoch stron internetowych. A wiec, za 10 min spedzonych w sieci placi sie
    okolo 1000zl. Trzeba przyznac, ze to jest jakas niewiarygodna oplata i
    niewytlumaczalna. Czy jest jakas mozliwosc zrewidowania tego cennika,
    odwolania sie? Era tlumaczy ten fakt zbyt wysokimi cenami operatorow
    zagranicznych, ale nie wydaje mi sie to byc zgodne z prawda, czy wiec nie
    chodzi tylko o to, ze Era nie dba o swoich klientow i naciaga ich
    bezczelnie?

    pozdrawiam

    ns

  • 2. Data: 2007-11-25 14:56:07
    Temat: Re: erainternet za granica
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 15:35:49 +0100, news napisał(a):

    > Czy jest jakas mozliwosc zrewidowania tego cennika, odwolania sie?

    Nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 3. Data: 2007-11-25 15:05:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fic2e6$6ee$2@inews.gazeta.pl...

    To znaczy zrewidowania to poniekad tak - w kocu co innego robia te rozne
    smieszne Komisje Europejskie itp. Oczywiscie takie "zrewidowania" i zmiany
    nie wplyna w zadnym stopniu na faktury juz wystawione. Po prostu - uwazasz,
    ze za drogo - nie korzystasz. Korzystasz? - znaczy, zgadzasz sie na cennik.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-11-25 17:50:24
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

> [...]
    > zagranicznych, ale nie wydaje mi sie to byc zgodne z prawda, czy wiec nie
    > chodzi tylko o to, ze Era nie dba o swoich klientow i naciaga ich

    Za 4 lata zaglosuj na PIS. Ziobro zalozy im podsluchy i zrobi
    z nimi porzadek.

    :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2007-11-25 17:59:55
    Od: "news" <r...@p...onet.pl>

    dziekuje za odpowiedzi, za pomysl z Ziobrem dziekuje, nie byl konieczny,
    pozdrawiam
    fic1iv$nnc$...@n...news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2007-11-26 17:18:50
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Trzeba:

    1) Nie kupować kart / telefonó z simlockiem
    2) Za granicą korzystać z lokalych pre - paidów.

  • 7. Data: 2007-11-27 14:47:58
    Od: "news" <r...@p...onet.pl>

    W zwiazku z powyzszym jednak rodzi mi sie pytanie co do uczciwosci
    operatora: biorac pod uwage srednie zarobki przecietnego Polaka i wysokosc
    uslugi czy operator nie powinien zobowiazac sie i przynajmniej przy
    pierwszej probie takiego polaczenia np.: wysylac sms'a z informacja, ze
    wlasnie sie zapoczatkowalo polaczenie, ktorego oplata itp itp. ?, bo jednak
    trzeba przyznac, ze 1000 zl nie jest oplata na kieszen kazdego Polaka, a
    kazdy polak moze, chociazby przez przypadek, albo z ciekawosci, skorzystac z
    takiej uslugi, tym bardziej, ze cennik jest tak stworzony, ze trudno mu sie
    bedzie w tym odnalezc.

    Czy aktywowanie takie uslugi nie powinno odbywac sie bardziej formalnie? w
    koncu chodzi o sumy, ktore kazdego uderza pokieszeni!

    news: fic2e6$6ee$...@i...gazeta.pl...

  • 8. Data: 2007-11-27 22:54:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    news wrote:

> [...]
    >
    > Czy aktywowanie takie uslugi nie powinno odbywac sie bardziej formalnie? w
    > koncu chodzi o sumy, ktore kazdego uderza pokieszeni!

    Wiesz, gadasz jak ktoś kto poszedł do najdroższej restauracji, zamówił
    najdroższą potrawę, a potem się dziwi że tyle kasy to kosztuje, a co
    najdziwniejsze, kelner mu nie powiedział podczas konsumowania pierwszej
    potrawy że właśnie się "zapoczątkowało" potrawę której koszt to tyle a
    tyle ....

    p. m.

  • 9. Data: 2007-11-28 05:25:02
    Od: "news" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie wydaje mi sie, zeby moje "gadanie" bylo pozbawione sensu, tym bardziej,
    ze inne sieci rezerwuja tego typu usluge tylko w zasadzie dla firm czyli
    potrzebny jest regon i przeplywowe konto, skoro wiec inne firmy z latwoscia
    zaslaniaja sie dodatkowym ubezpieczeniem, bo wiedza, ze to za drogo dla
    przecietnego czlowieka, to era po prostu udaje, ze problemu nie ma, a jest.

    Dodatkowo dodam, ze ta sama usluga u operatora zagranicznego, ktory oferuje
    ja dla swego klienta bedacego przejazdem w Polsce jest dokladnie o polowe
    tansza! Tak wiec odpowiadajac na twoje sugestie wyjasniam, ze otoz mam
    zwyczaj chodzic do drogich restauracji na calym swiecie, ale tylko w naszym
    kraju to samo menu kosztuje dwa razy drozej!

    pozdr

    fii7he$d3r$...@n...news.tpi.pl...