  • Data: 2004-02-03 17:33:55
    Temat: emerytura
    Od: "jan" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    22 lutego 2005 roku koncze 65 lat i przechodze na emeryture
    od 1go lutego 2004 r pracodawca podniosl mi wynagrodzenie
    o 200zl.
    W zwiazku z tym moje dochody w ciagu 12 tu nastepnych miesiecy
    wzrosna.
    Czy bedzie to mialo odbicie w wielkosci przyszlej emerytury ?
    Bo cos slyszalem ze jak podwyzke ktos dostal w roku poprzedzaja
    cym emeryture to nie wliczaja a tylko np: ostatnie 10 lat z pominieciem
    tego ostatniego ? (najbardziej korzystnego) pracuje w zakladzie 45 lat
    (panstwowym)
    Jan L