  • 1. Data: 2005-08-12 08:47:35
    Temat: elektr. księgi wieczyste
    Od: MS <m...@g...pl>

    Witam

    czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie znależć

  • 2. Data: 2005-08-12 08:55:26
    Temat: Re: elektr. księgi wieczyste
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    MS napisał(a):
    > czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    > wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie znależć

    zapomnij

    KG

  • 3. Data: 2005-08-12 09:27:59
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddhnn8$rpf$1@inews.gazeta.pl,
    MS <m...@g...pl> napisał/a:
    > Witam
    >
    > czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    > wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie
    > znależć

    W dowolnym sądzie rejonowym, który ma przeglądarkę możesz sprawdzić księge z
    dowolnego krańca Polski, jesli jest w wersji elektronicznej, o ile znasz jej
    numer i przedrostek oznaczający waściwy dla niej sąd.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum. /Kokosz/

  • 4. Data: 2005-08-12 09:39:52
    Od: <g...@U...pl>

    > czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    > wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie znależć

    nie znajdziesz. musisz udać się do właściwego wydziału sądu, poczekać w
    kolejce, zapłacić, poczekać, złożyć wniosek, poczekać, odebrać wyciąg z kw

    ostatnio kupowałem mieszkanie i muszę przyznać, że w XIV wydziale ksiąg
    wieczystych sądu rejonowego w poznaniu przy ul. młyńskiej, "poczekać" zależy
    wyłącznie od ilości petentów. obsługa bardzo miła i sprawna :)

    Grys

  • 5. Data: 2005-08-12 10:47:52
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MS" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    > wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie znależć

    przynajmniej w warszawie jest taka zasada, ze gdy z KW zostal robiony odpis,
    ewentualnie dokonywano w niej zmian to w przeciagu max miesiaca powstaje jej
    wersja elektroniczna
    pozdro:)

  • 6. Data: 2005-08-12 12:50:16
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    R6 napisał
> [...]
    > robiony odpis,
    > ewentualnie dokonywano w niej zmian to w przeciagu max miesiaca

    Tak jest wszedzie, gdzie wprowadzono ksiege elektroniczna.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 7. Data: 2005-08-12 12:52:08
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    g...@U...pl napisał
    > nie znajdziesz. musisz udać się do właściwego wydziału sądu,
    > poczekać w
    > kolejce, zapłacić, poczekać, złożyć wniosek, poczekać, odebrać
    > wyciąg z kw

    Za _przegladanie_ ksiag nie pobiera sie zadnych oplat ani nie sklada
    sie w tej sprawie zadnych wnioskow. MS pytal o przegladanie, a Ty
    piszesz o odpisie.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 8. Data: 2005-08-12 13:16:00
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddi627$b4j$1@nemesis.news.tpi.pl,
    MałGosia <g...@o...pl> napisał/a:
    > g...@U...pl napisał
    >
    > Za _przegladanie_ ksiag nie pobiera sie zadnych oplat ani nie sklada
    > sie w tej sprawie zadnych wnioskow. MS pytal o przegladanie, a Ty
    > piszesz o odpisie.

    Składa się wniosek w niektórych sadach o przejrzenie. Co do braku opłat się
    zgadzam.

    Pozdrawiam
    Tatiana Stały Bywalec Wydziałów Wieczystoksięgowych
    --
    Ten, który kocha staje się zaślepiony wobec przedmiotu swojej miłości
    /Platon/

  • 9. Data: 2005-08-12 13:16:35
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:ddi5un$ap0$1@nemesis.news.tpi.pl,
    MałGosia <g...@o...pl> napisał/a:
    > R6 napisał
    >
    > Tak jest wszedzie, gdzie wprowadzono ksiege elektroniczna.

    Teoretycznie. A praktycznie jest różnie.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    /Prawa Murphy'ego/

  • 10. Data: 2005-08-12 14:05:30
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Xena napisał
    > Teoretycznie. A praktycznie jest różnie.

    Jesli gdzies wprowadzono ksiege elektroniczna to zaden wniosek zlozony
    po dacie jej wprowadzenia nie moze byc wykonany w ksiedze papierowej.
    Ksiega musi zostac przemigrowana, co trwa rzeczywiscie niekoniecznie
    miesiac, bo ksiegi roznia sie miedzy soba pod wzgledem - ze tak
    powiem - objetosci.
    Co do odpisow to rzeczywiscie praktyka bywa rozna, gdyz zgodnie z
    rozporzadzeniem kazda ksiega, do ktorej zlozono wniosek o odpis
    powinna byc wczesniej przemigrowana. Zdarzaja sie jednak sytuacje
    wyjatkowe, gdy ktos nie moze czekac tak dlugo na odpis. Wtedy decyzje
    o wydaniu odpisu na starych zasadach wydaje przewodniczacy wydzialu.

    pozdrawiam
    Gosia