  • 1. Data: 2005-08-12 07:25:12
    Temat: pozwanie z 233 $1 k.k.
    Od: "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl>

    co zrobic z taka sprawa? Osoba, pracownik firmy jest szarpany przez klienta, ze
    wykonal zle swoje obowiazki i dodatkowo podejrzewa rzuca oszczerstwa, ze
    pracownik jest w zmowie z bliska klientowi osoba. Klient zalozyl juz w owej
    sprawie sprawe w sadzie i ja przegral. Stanowisko pracownika podtrzymal
    wczesniej rowniez przelozony firmy i oddzial regionalny (wyzszy przelozony) -
    procedury dzialania byly zgodne z umowa podpisana przez klienta i zgodne z
    ogolnie przyjetymi przez takie firmy zasadami. Teraz pracownik dostaje wezwanie
    jako podejrzany o przestepstwo z art. 233 par.1 k.k. - klient zarzucil osobom
    uczestniczacym w sprawie skladanie falszywych zeznan. Co mozna z tym zrobic?

    Pracownik , o ktorym mowa jest juz wyczerpany stresem zwiazanym z osoba klienta.
    Przesluchania, sady, pisemne skargi, pomowienia...

    Jak zaradzic sprawie, czy mozna chociazby wystapic przeciwko klientowi o
    znieslawienie, pomowienie itp.
    Prosze o pomoc...

    Tomek

  • 2. Data: 2005-08-12 14:22:18
    Temat: Re: pozwanie z 233 $1 k.k.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:ddhj3l$2a6$1@news.onet.pl...

    > Co mozna z tym zrobic?

    Nic. Zlozyc zeznania i czekac, co z tego wyniknie.

    > Jak zaradzic sprawie, czy mozna chociazby wystapic przeciwko klientowi
    > znieslawienie, pomowienie itp.

    Mozna, tylko po co, by sie stresowac?

  • 3. Data: 2005-08-14 13:31:26
    Od: porto <e...@p...net>

    Robert Tomasik wrote:
    > Uzytkownik "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci news:ddhj3l$2a6$1@news.onet.pl...

    > Nic. Zlozyc zeznania i czekac, co z tego wyniknie.

    > Mozna, tylko po co, by sie stresowac?

    W wiesz co to jest "pomowienie"?

    Skladanie skarg w normalnym trybie pomowieniem nie jest z definicji.
    Jak dlugo klient sklada skargi w dobrej wierze, to o pomowienie go
    oskarzyc nie mozna.

    Dodatkowa uwaga: ostatnia glupote jaka mozna zrobic to pozwac swojego
    niezadowolonego klienta:
    http://www.alitaliasucks.com/complaint01.html

  • 4. Data: 2005-08-14 21:21:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "porto" <e...@p...net> napisal w wiadomosci

    > W wiesz co to jest "pomowienie"?

    Wydaje mi sie, ze tak. Ale moze jestem w bledzie :-)

    > Skladanie skarg w normalnym trybie pomowieniem nie jest z definicji.
    > Jak dlugo klient sklada skargi w dobrej wierze, to o pomowienie go
    > oskarzyc nie mozna.

    Jak dlugo sklada w dobrej wierze, albo nawet w zlej wierze, tylko nie
    mozna mu tego udowodnic. Taz przeciez pisalem, ze pozywanie go nie ma
    sensu. Mozesz go pozwac, ale musisz dowiesc, ze dzialal w zlej wierze. Z
    reguly udowodnienie tego jest tak trudne, ze niemozliwe, wiec po co sie
    denerwowac?

    > Dodatkowa uwaga: ostatnia glupote jaka mozna zrobic to pozwac swojego
    > niezadowolonego klienta:
    > http://www.alitaliasucks.com/complaint01.html

    A co to jest? Nie chce mi sie przez te angielskojezyczne skany
    przedzierac.