    From: "bhg" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: eksmisja na bruk?
    Date: Tue, 2 Oct 2007 09:52:12 +0000 (UTC)

    Moja siostra strasznie sie napaliła na okazyjne kupno mieszkania z
    lokatorem... Ja jej mówie, ze nie wie w co sie pakuje a ona twardo twierdzi,
    że ktoś zorientowany jej powiedział, ze takiego lokatora można eksmitować w
    dowolnej chwili - bo nie jest to lokator "państwowy" (czyli taki z
    przydziałem) a "jedynie" były mąż właścicielki, bez formalnych praw do
    lokalu.
    Czy siostra ma racę? Jeśli tak, to niech robi co chce. Ale jeśli nie, to
    proszę, pomóżcie mi ją przekonać żeby znowu nie pakowała sie w kłopoty...