  • Data: 2007-10-02 12:21:14
    Temat: Re: eksmisja na bruk?
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bhg pisze:

    > Nawet sąd nie może podjąć takiej decyzji?

    Nie.

    Sąd wydaje wyrok o eksmisję. Natomiast aby komornik przystąpił do
    jego realizacji, eksmitowany musi mieć zapewniony lokal zastępczy.

    > Cena faktycznie jest niska a siostra nie musi sie wprowadzać od razu. Jak to
    > jednak jest z tą eksmisją. Czy po, powiedzmy ze kilku latach procesowania
    > się, nie zapadnie wyrok taki ze eksmitować owszem mozna ale trzeba dac
    > mieszkanie zastępcze? Jesli tak, to cena przestaje być okazyjna. Poza tym,

    Tak zapewnie będzie, w aktualnym stanie prawnym.

    > lokator płacić nie zamierza i głosno o tym mówi. Czy jeśli siostra, nie daj
    > boze, jednak to mieszkanie kupi, to jest mozliwość zmuszenia lokatora
    > przynajmniej do płacenia godziwego czynszu?

    Myślę że tak, pytanie tylko czy lokator ma majątek (czy pracuje?), z
    którego komornik mógłby egzekwować należność.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz