  • 1. Data: 2006-09-17 03:00:28
    Temat: eksmisja lokatora (samowola)
    Od: Balti<b...@v...pl>

    Niedawno zakupiłem przedwojenną kamienicę z lokatorami. Okazało się, że jeden z
    mieszkańców przebywa nie legalnie (samowola). Po rozmowie z nim odmówił
    wyprowadzenia się, nawet za opłatą. Na dodatek dewastuje lokal, w którym
    przebywa.
    Co mogę zrobić? Czy kierować sprawę do sądu, a może zmienić zamki, kiedy opuści
    mieszkanie? Będę wdzięczy za pomoc!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 09:50:10
    Temat: Re: eksmisja lokatora (samowola)
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Balti napisał(a):
    > Okazało się, że jeden z
    > mieszkańców przebywa nie legalnie (samowola). Po rozmowie z nim odmówił
    > wyprowadzenia się, nawet za opłatą. Na dodatek dewastuje lokal, w którym
    > przebywa.

    jak długo?

    > Co mogę zrobić? Czy kierować sprawę do sądu,

    jeśli chcesz to załatwić formalnie, to jest to jedyne wyjście

    > a może zmienić zamki, kiedy opuści mieszkanie?

    "Nie wolno naruszać samowolnie posiadania, chociażby posiadacz był w
    złej wierze. "

    KG