    From: "kac" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: egzekucja kontaktów z córką
    Date: Fri, 29 Aug 2003 14:37:48 +0200

    Witam,

    mimo wyroku sądowego moja eks utrudnia mi kontakty z córką. Kilka razy
    składałem wniosek o egzekucję tychże kontaktów i w chwili obecnej za
    utrudnianie mi kontaktów z córka grozi jej 500 grzywny. Ale jej nie
    straszna kara grzywny, więc po raz kolejny nie mogłem zobaczyć się z
    córką tak jak to miałem zaplanowane.
    Dlatego chciałem się spytać jakiej następnej kary dla mojej eks mogę
    się spodziewać na zbliżającej się wielkimi krokami rozprawie? Czy
    będzie to zagrożenie wyższą grzywną czy jakąś karą ograniczenia /
    pozbawienia wolności?
    Podzielcie się za mną waszymi doświadczeniami oraz wiedzą teoretyczną
    (jakieś paragrafy by się przydały ;-) )

    Pozdrawiam i z góry dziękuję,

    kac