    From: Teresa <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: egzekucja komornicza
    Date: Mon, 14 Aug 2006 23:55:13 +0200

    Witam!

    Mam poważny problem. W dniu dzisiejszym otrzymałam pismo od komornika
    informujące mnie iż wszczęte zostało w stosunku do mnie postępowanie
    komornicze celem odzyskania sumy 9.000 PLN na rzecz banku. W 1999
    kupiłam na raty przedmiot wart na owe czasy 4.300 PLN, jednak moja
    sytuacja finansowa uległa pogorszeniu i długu nie byłam w stanie
    spłacić. W roku 2001 bank złożył pozew do sądu i ten zasądził należną
    kwotę na rzecz powoda. Wkrótce potem (2001 rok) komornik powiadomił mnie
    o wszczęciu postępowania na sumę 1.000 PLN plus koszty postępowania, a
    ja tę kwotę uregulowałam.
    Teraz moje pytanie. Jak to jest możliwe, że po pięciu latach od wyroku
    sądowego bank zwraca się do komornika o wyegzekwowanie ode mnie
    pieniędzy i dlaczego przy pierwszej egzekucji w 2001 komornik miał
    uzyskać na rzecz banku tylko 1000 PLN a nie całość kwoty? Dodam jeszcze,
    że te 9.000 PLN to należność główna pomniejszona o te 1.000 PLN które
    spłaciłam w 2001 roku, plus odsetki ponad 4.000 PLN i do tego doszły
    jeszcze koszty postępowania itp.
    Bardzo proszę o odpowiedź. Nie wiem co mam teraz zrobić.