eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoe-sklep zakupy na firmę › e-sklep zakupy na firmę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: e-sklep zakupy na firmę
    Date: Tue, 14 Dec 2010 20:46:00 +0100
    Organization: Brycki and Son
    Lines: 15
    Message-ID: <ie8hhk$an5$1@news.onet.pl>
    Reply-To: g...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292355956 10981 91.150.222.109 (14 Dec 2010 19:45:56 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 19:45:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:662900
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    - Czy kupując na firmę, nie mam prawa odstąpienia od umowy przez 14 dni?
    - Czy jeżeli 5 krotnie rozmawiałem ze sprzedawcą o tym, że chcę produkt
    XYZ1 i żadnego innego, po czym przy 6 rozmowie on mówi ze ma dla mnie
    ofertę w postaci XYZ, ja to kupuję po czym okazuje się że to jest XYZ a
    nie jak oczekiwałem XYZ1, ponieważ sądziłem że przecież nie ma szans na
    to żeby ktoś jaja sobie ze mnie robił i oferował mi coś innego niż
    oczekuję i o czym rozmawialiśmy wcześniej. To się nazywa nieporozumienie
    (pomijam że to się nazywa także "niesłuchanie Klienta" i "nadużywanie
    zaufania") ale dlaczego na tym nieporozumieniu mam cierpieć ja?

    CO można poradzić na to prawnie?

    GB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1