  • 1. Data: 2002-09-24 19:51:13
    Temat: jak zmusić pracodawcę....
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam
    mój pracodawca nie odprowadza za mnie ZUS-u od ponad pól roku, dostaję
    jednak pensję netto oraz dokument ZUS RMUA. Obecnie firma jest w
    nienajlepszej kondycji finansowej i boję się, że pójdzie z "torbami". Jak
    mogę zmusić Pracodawcę do zapłaty zaległych składek, i gdzie mam takie jego
    zachowanie zgłosić? Dodam, że Pracodawca nie przejmuje się zupełnie tą
    sprawą i sukcesywnie wyzbywa się majątku, żeby ewentualni wierzyciele nie
    mieli z czego ściągać.
    czekam na rady,
    Magda