    From: "Paweł K" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dzialanie firmy kruk
    Date: Sat, 10 Sep 2005 20:45:55 +0200

    Witam,

    Od 7 lat jestem abonemtem sieci Idea, przez ten czas caly czas regularnie
    placilem wysokie rachunki (posiadalem w sunmie 3 telefony na aboneament).
    Niestety w pewnym momencie wpadlem w tarapaty finansowe, straciem bardzo
    dobra prace i nie bylem w stanie placic rachunkow. Idea odlaczyla mi telefny
    i po jakims czasuei doddala sprawe do firmy "kruk". Od tego momentu zaczely
    sie pogrozki, jakies dziwne listy, panowie przychodzili i straszyli mnie w
    domu w zwiazku z czym musialem sie wyprowadzic do kolegi. Podkreslam jeszcze
    raz, nie jestem zadnym oszustem, splace wszystkie zaleglosci jak tylko
    dostane prace ale obecnie kaze 10 zl jest dla mnie bardzo duza kwota. W dniu
    wczorajszym Panowie z kruka zadzwonili do rodzicow (robia to nagnminnie i
    ich strasza miedzy innymui tym ze bede scigany listem gonczym, ze oddadza
    sprawe do prokuratory, ze zostane oskarzony o wyłudzenie pieniedzy) i
    powiedzieli ze w poniedzielk przyjedzie pracownik Kruka i bezie spisaywal
    wszystko co mozna sprzedac w domu rodzicow ( wktorym jestem zameldowany).
    Nakazał im aby przygotowali wszystklie rachunki ktore swiadcza ze np
    telewizor czy kuchenka mikrofalowa jest ich, w przeciwnym razie zostanie to
    przypisane mojej wlasnosci.To sa starsi ludzie i bardzo sie denerwuja, nawet
    jesli im tlumacze ze to bzdura co im wmawiaja.
    Mam w zwiazku z pytanie.
    Czy kruk ma takie prawa zeby wejsc do domu rodzicow i spisywac meble i
    sprzet ?
    Czy ma prawo straszyc ich ze bede siedzial w wiezieniu i beda mnie scigali
    listem gonczym (nie wiem skad im przychodza do glowy takie glupoty)
    CZy w ogole tacy ludzioe maja prawo wejsc do prywatnego mieszkania ( ja mam
    dlug w firmie Idea a nie Kruk i firma kruk nie jest dla mnie zadna strona)
    Co mam zrobic w poniedziaelk kiedy ten gosc z kruka przyjdzie do rodzicvcow
    ?
    czy lepiejk zeby go wpuscili, czy nie, czy lepiej zebym tam byl, czy zeby
    nadal mowili ze nie wiedza gdzie mieszkam?
    Czy mozna w takiej sytuacji kiedy gosc wchodzi dio domu i straszy moich
    rodzicow albo wykrzykuje ze tu mieszka zlodzeij wezwac policje i jak go
    zatrzymac do przyjazdu policji
    Prosze o pomoc, nie chodzi juz o mnie tylko o moich rodzicow, oni juz sa
    zastraszeni przez tych ludzi z kruka