  • 1. Data: 2003-10-05 20:41:25
    Temat: dzialalnosc handlowa - jaka forma??
    Od: "Rafał" <j...@w...pl>

    Zakladamy z kolega sklep z lampami. Kolega jest rok po studiach ja jestem na
    ostatnim roku. Zastanawiamy sie nad najbardziej odpowiednia ( najtansza,
    najbezpieczniejsza forma dzialalnosci. Czy spolka jawna czy cywilna? Jak to
    wyglada z Zus - em? I jaka forma opodatkowania? Jestesmy zieloni w tym
    wzgledzie, prosimy o pomoc ewentualnie wskazanie na jakich stronach
    internetowych tej pomocy mozemy szukac??
    Pozdrawiam.