  • Data: 2006-04-01 09:28:59
    Temat: działalność gospodarcza i pytania...
    Od: "REDark" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczów i grupowiczki!
    Właśnie założyłem działalność gospodarczą(sprzedaż internetu) z
    konieczności. Jestem na podatku liniowy,
    i tu moje pytanie będę miał powiedzmy X klientów, nie będę wystawiał im
    faktur to wiem tylko co mam im wystawiać i czy wogóle mam im wystawiać
    jakieś rachunki np. za każdy miesiac??(nie będę z nimi zawierał żadnych
    umów). Może tylko sobie mam wystawiać cos w stylu "kasa przyjmie"?? Będę
    prowadził "podatkową książke przychodów i rozchodów". Mam też pytanie w tej
    chwili łącza do internetu są założone na mnie, a nie na działalność czy moge
    je uwzględnić w rozchodach czy musze zmienić umowy z operatorami?? Z góry
    dziekuje za odpowiedzi!!!

    --
    Pozdrawiam!!
    Marcin S.