  • 1. Data: 2002-05-13 21:55:21
    Temat: dzialalnosc firmy pytanie o...
    Od: "mffff" <l...@s...dogs.lie>

    moj ojciec ma firme budowlana
    ja potrafie sie zajmowac strojeniem instrumentow muzycznych
    czy jesli zatrudni mnie ojciec w swojej firmie,
    bede mogl legalnie rozwieszac ulotki typu
    strojenie itp pod adresem/tel moim (zreszta to samo mieszkanie co firma)?
    bo wiem ze tak sobie ulotki rozwiesic nie mozna, bo podatki itp...
    rejestracja dzialalnosci
    ale dzialajac jako w tej firmie mozna, prawda?
    dodam jeszcze ze nie zaliczylem koncowego egzaminu z tej szkoly:)
    a wiec moge pracowac/reklamowac sie:) jako pod firme taty?(budowlana)?