  • 1. Data: 2002-06-03 08:45:05
    Temat: dyskryminacja?
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    co grozi firmie, która w ogłoszeniu o pracę podała takie wymaganie:
    mężczyzna w wielku 20-35 lat.

    Dodam, że chodzi o stanowisko biurowo-administracyjne/handlowe.

    Dziękuję za podpowiedzi.
    Maciej

  • 2. Data: 2002-06-03 09:08:37
    Temat: Re: dyskryminacja?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "uba" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co grozi firmie, która w ogłoszeniu o pracę podała takie wymaganie:
    > mężczyzna w wielku 20-35 lat.
    >
    > Dodam, że chodzi o stanowisko biurowo-administracyjne/handlowe.

    Grozi im to ze zamiast patrzec na ladne nogi w spodniczce mini, beda
    patrzec na garnitur siedzacy za biurkiem:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-06-03 09:14:49
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Hmm, z tego, co pamiętem, a wygląda na to, że słabo pamiętam, od początku
    tego roku tego rodzaju zagrywki miały być niezgodne z prawem.

    pozdrawiam
    Maciej

  • 4. Data: 2002-06-03 12:27:03
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Te i podobne zagrywki beda nie zgodne z prawem gdy bedziemy czlonkiem Wspolnoty
    Europejskiej.
    Patrz m.in orzeczenie ETS w sprawie Gabrielle Defrenne v. Sabena (sprawa 43/75).

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik uba <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

  • 5. Data: 2002-06-03 20:00:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 11:14:49 +0200), "uba"
    <u...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Hmm, z tego, co pamiętem, a wygląda na to, że słabo pamiętam, od początku
    >tego roku tego rodzaju zagrywki miały być niezgodne z prawem.

    Mam nadzieję, że nie. Kolejny przepis przeciwko pracownikom... Szajse,
    ten kraj się robi dziki jak Ameryka...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)