  • 31. Data: 2004-11-28 02:19:29
    Temat: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <co9lsl$ct4$1@news.onet.pl>, Sebol wrote:
    > Dnia Sat, 27 Nov 2004 17:57:58 +0800, Marcin Debowski naskrobał(a):
    > jak najbardziej musi być, jeżeli nie to dopuszczasz sytuację że w reklamie
    > twierdzą - 3 lata gwarancji (pomijając fakt że nie widziałem reklamy która
    > nie posiadała by odpowiedniej klauzuli *szczegóły u sprzedawcy itp) a na
    > dokumencie gwarancyjnym pisze 2 lata i uznajesz że nie jest to sprzeczne.

    To (ww przykład) jest oczywiście sprzeczne ale przecież to dosyć typowy
    przypadek i to na ogół nie związany z gwarancją. Deklaracja właściwości
    towaru podana w reklamie różni sie od stanu faktycznego (i opisanego w
    podręczniku użytkownika na stronie 43ciej). Gdy jest to niekorzystne dla
    konsumenta, to mamy niezgodność z umową. Co do gwarancji, w tak oczywistym
    przypadku, to przyznam że nie wiem jak to powinno wyglądać - czy sąd uzna,
    że obowiązują terminy korzystniejsze dla konsumenta (deklaracja z
    reklamy).

    --
    Marcin