  • 1. Data: 2004-11-26 00:02:11
    Temat: Zły pesel na mandacie.
    Od: "OwcaR" <o...@w...pl>

    Dostalem mandat, jednak pan policjant zle wpisal moj pesel. Nazwisko mam
    bardzo populane, ale adres jest wpisany prawidlowo. Czy przy blednym peselu
    nie maja podstaw ze mnie sciagnac mandatu. Mandat byl na 500 zl.
    Dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-11-26 09:33:21
    Temat: Re: Zły pesel na mandacie.
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "OwcaR" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    peselu
    > nie maja podstaw ze mnie sciagnac mandatu.

    A podpisales odebranie tego mandatu?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-11-26 10:31:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    peselu
    > nie maja podstaw ze mnie sciagnac mandatu. Mandat byl na 500 zl.

    a podpisales?
    Jak tak to po h.
    a jak nie to sie wypieraj.
    P.

  • 4. Data: 2004-11-26 18:12:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OwcaR" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    Oczywisty błąd pisarski, który można sprostować w każdym czasie.