  • 1. Data: 2002-10-27 22:49:50
    Temat: duze sa szanse w sądzie przeciwko lekarzowi?
    Od: "as" <...@...pl>

  • 2. Data: 2002-10-27 23:01:26
    Temat: Re: duze sa szanse w sądzie przeciwko lekarzowi?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Jak gwalcil i mordowal, a dodatkowo prowadzil po pijaku samochod to pewnie
    tak.
    Napisz moze o co chodzi :-)

  • 3. Data: 2002-11-04 15:14:50
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    trzeba sprobowac , nie tracic wiary bo szanse sa. Dobra rada: brac sprawy w
    swoje rece i troche sie podszkolic w konkretnym temacie.
    pokrzywdzona
    Użytkownik "as" <...@...pl> napisał w wiadomości

  • 4. Data: 2002-11-07 21:01:23
    Od: "Ukuś" <u...@o...pl>

    Byłem na paru lakarskich sprawach. Jezeli potrzebna jest opinia biegłego w
    osobie innego lekarza to jak nie było ewidentnych błędów w sztuce to będzie
    strasznie ciężko