  • 1. Data: 2002-10-27 18:28:06
    Temat: Wspólnota mieszkaniowe
    Od: newbie <a...@s...pl>

    Witam
    Mam pytanie - jestem przed podpisaniem aktu koncowego . Blok 4 rodzinny
    - znaczy polowa blizniaka - drugu budynek tez 4 rodziny. Czy jestesmy
    zobowiazani do zawiazania wspolnoty. Nadmienie ze ten budynek znajduje
    sie na wspolnej dzialce - jednak jest to zabudowa MDM i sa to jakby 2 -
    cztero rodzinne budynki .
    Poza tym interesje mnie jak wyglada spawa parkingow - czy parking
    powinien byc zapewniony dla kazdego z mieszkanczow - czyli 8 miejsc - bo
    jest tych miejsc 7 ? co w tym przypdaku mozna zrobic z developerem.

    Innnym pytaniem jest czy developer moze zostawic sobie kawalek ziemi na
    tej dzialce - nie majac w budynku mieszkania?
    Czy developer moze sprzedac garaze oraz miejsca parkingowe w budynku
    ludziom nie mieszkajacym w naszym budynku?

    Dzieki wielkie i pozdrawiam