  • 1. Data: 2002-06-16 23:55:16
    Temat: dowod zakupu
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    czy jedynym dokumentem swiadczacym o tym, iz kupilem dana rzecz w sklepie
    jest rachunek/paragon? czy moge cos wskurac nie posiadajac takowego, ALE mam
    gwarancje z tegoz sklepu z dokladnymi danymi o tym co kupilem /to w koncu
    gwarancja/ i gdzie to kupilem? da sie cos poradzic? tx

  • 2. Data: 2002-06-17 10:51:41
    Temat: Re: dowod zakupu
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > gwarancja/ i gdzie to kupilem? da sie cos poradzic? tx
    >
    > MOze byc problem bo z tych gwarancji jakie widziualem i czytalem wynika iz sa
    one wazne jedynie z dokumentem potweirdzajacym fakt sprzedazy i zawarte w nimch
    byly jedynie dane dot. sdamego towaru nr seryjny etc, nic o um.sprzedazy
    towaru, jednak mzoe w Twojej sa dane dotyczace sprzedawcy, temrinu transakcji,
    ceny, jesli tak moim zdaniem nalezy traktowac ten dokument jako surogat
    paragonu.

    Jesli sie myle prosze o zweryfikowanie.

  • 3. Data: 2002-06-17 13:56:07
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    transakcji,
    > ceny, jesli tak moim zdaniem nalezy traktowac ten dokument jako surogat

    Jeżeli w karcie gwarancyjnej jest pieczątka i podpis sprzedawcy, co powinno być
    rregułą - & 12 Rozporządzenia rady ministrów z 30.05.1995r. w sprawie
    sczegółowych waruków zawierania i wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z
    udziałem konsumentów (Dz.U. z 1995r., Nr 64, poz. 328) to powinno wystarczyć,
    Może natomiast nie wystarczyć do wykonywania uprawnień w ramach gwarancji,
    jeżli gwarancja przewiduje konieczność przedstawienia dowodu zakupu,

    pzdr

    marek