  • 1. Data: 2002-06-16 21:45:15
    Temat: No dobra...
    Od: "Casper" <r...@k...k.pl>

    Jest sobie pewien pan... słynny na Usenecie... był nawet wątek o nim
    tutaj... oskarżył mnie o niszczenie zaufania społecznego i znieważanie. Nie
    czuję się winny. Nie używałem w stosunku do niego ani wulgaryzmów ani
    pomówień. I powstaje pytanie: czy gość może sobie wnieść sprawę do sądu ot
    tak? Czy prokurator musi opracować akt oskarżenia? Od razu mówię, jakby
    który chciał się ze mnie śmiać: gościa się nie boję, tylko nie chcę tracić
    wakacji na tułanie się po sądach.