  • 1. Data: 2002-06-17 06:11:38
    Temat: zapłata za prace
    Od: "Janusz Z" <z...@p...onet.pl>

    zainstalowałem na zlecenie firmy sprzęt i uruchomiłem (sprzęt firmy) .firma
    zlecająca zapłaciła tylko część i mocno ociąga się z zapłata reszty pieniędz
    czy moge im zamontowany sprzęt wyłączyć w celu zmuszenia zapłaty pozostałej
    części (umowa zlecenie,termin minął w grudniu ubiegłego roku) J.Z

  • 2. Data: 2002-06-18 07:11:56
    Temat: Re: zapłata za prace
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002, Janusz Z wrote:

> [...]
    >+ czy moge im zamontowany sprzęt wyłączyć w celu zmuszenia zapłaty pozostałej
    >+ części (umowa zlecenie,termin minął w grudniu ubiegłego roku) J.Z

    AFAIR w KC to brzmi jakoś tak: "nie wolno naruszać posiadania, choćby
    było w złej wierze". Dostali ? Dostali. Nie zapłacili ?...
    ...niestety.
    IMO ten zapis w KC to nie jest najlepszy pomysł - ale on tam jest :(

    Pozdrowienia, Gotfryd