  • 1. Data: 2002-03-23 18:59:52
    Temat: dowód osobisty
    Od: "~*WishM*~" <W...@p...onet.pl>

    mam pytanko, nie wiem czy trafiłem na dobrą grupę, ale może choć ktoś z
    praktyki..

    w tygodniu idę zgłosić chęć otrzymania nowego dowodu osobistego
    a tak się składa, że kilka dni temu kupiłem nowe mieszkanie - mam akt
    własności ale meldunek i przeprowadzka dopiero w czerwcu.
    Teraz pytanie;
    aby zaoszczędzić kilkadziesiąt złoty i podwójnej pracy sobie, a także
    urzędom, chciałbym na podaniu wpisać już ten nowy adres, czy to jest
    dopuszczalne / legalne?

    pozdrawiam
    paweł vel WishM

  • 2. Data: 2002-03-24 17:17:10
    Temat: Re: dowód osobisty
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    > aby zaoszczędzić kilkadziesiąt złoty i podwójnej pracy sobie, a także
    > urzędom, chciałbym na podaniu wpisać już ten nowy adres, czy to jest
    > dopuszczalne / legalne?

    nie możesz wpisać adresu nowego mieszkania, bo nie jesteś tam zameldowany
    na pobyt stały

    pzdr. M.