  • 11. Data: 2009-09-19 08:45:57
    Temat: Re: dostęp do dokumentacji NFZ
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pt pisze:
    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości news:h90dkk$nvf$9@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ostatnio papierek od jednego lekarza zaniosłem do drugiego i musiałem
    > opowiedzieć, co tam jest napisane, bo nie umiał tego przeczytać 8-D
    > Pozdrawiam

    Swoją drogą to ciekawe, że 90% lekarzy bazgrze jak kura pazurem. Uczą
    ich tego na studiach, czy co? Niepojęte.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-09-19 20:14:48
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Swoją drogą to ciekawe, że 90% lekarzy bazgrze jak kura pazurem. Uczą ich
    > tego na studiach, czy co? Niepojęte.

    nie ma w tym nic dziwnego, po prostu w ten sposób skutecznie uniemożliwiają
    dostęp do dokumentacji, bo kto to przeczyta, a w razie wpadki nie trzeba jej
    fałszować!:O)

    trzeba tylko jakiś bat na to znaleźć!:O)
    bo ustawa nakazuje czytelność, ale nie doczytałem nic o sankcjach:O(