    From: Kicer <...@...c>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dostałem towar za który nie zapłacilem
    Date: Wed, 10 Jul 2013 19:03:56 +0200

    Witam

    zakupiłem na Allegro drukarkę. Wybrałem opcję kurier, płatne przy odbiorze.
    Kurier przyszedł, ale nie chciał żadnych pieniędzy twierdząc, że nadający
    nie wybrał takiej opcji.

    Tak więc mam drukarkę za darmo.
    Ze sprzedającym nie mam kontaktu - nie odbiera telefonów, nie odpisuje na
    maile.
    Co więcej allegro zablokowało mu konto.

    Co powinienem zrobić w takiej sytuacji z prawnego punktu widzenia?

    pozdrawiam.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86