  • 1. Data: 2007-08-06 09:43:21
    Temat: doręczanie przesyłek na zły adres przez listonosza
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Mam problem z listonoszem, w moim starym miejscu zamieszkania mieszka mój
    brat, ja się przeprowadziłem praktycznie na drugi koniec polski. Problem mam
    z listonoszem, nie chce na przesyłkach umieszczać informacji "adresat
    wyprowadził się". Chodzi mi głownie o przesyłki sądowe. Nie odebranie ich
    skutkuje doręczeniem. Co mogę z tym zrobić? Rozmowa z naczelnikiem poczty
    też nie pomogła.

    pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2007-08-06 09:53:22
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > skutkuje doręczeniem. Co mogę z tym zrobić? Rozmowa z naczelnikiem poczty

    Brat może iść na pocztę i osobiście taki dopisek na zwracanym liście
    uczynić.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-08-06 11:40:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skutkuje doręczeniem. Co mogę z tym zrobić? Rozmowa z naczelnikiem poczty

    A skąd listonosz ma wiedzieć, że się wyprowadziłeś? Poinformują urząd
    pocztowy pisemnie o tym fakcie. jeśli i wówczas listonosz zamiast zapisać,
    ze się wyprowadziłeś, napisze, ze nieodebrano w terminie, to wówczas można
    go pociągnąć do odpowiedzialności karnej (poświadczenie nieprawdy).

  • 4. Data: 2007-08-06 11:55:33
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

> [...]
    > ze się wyprowadziłeś, napisze, ze nieodebrano w terminie, to wówczas można
    > go pociągnąć do odpowiedzialności karnej (poświadczenie nieprawdy).
    Wie stąd, że brat za każdym razem mu mówi, że nie zamieszkuje tutaj od
    kilkunastu lat. Wtedy listonosz wrzuca do skrzynki awizo i dalej sprawa jest
    rozpatrywana tak jakbym nie odebrał przesyłki w terminie. Pozatym listonosz
    zna wszystkich (mała miejscowość).

  • 5. Data: 2007-08-06 12:13:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomek porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > skutkuje doręczeniem. Co mogę z tym zrobić? Rozmowa z naczelnikiem poczty

    Co znaczy nie pomogla? Naczelnik Cie zlac czy tez listonosz zlal
    polecenie naczelnika?
    IMHO na poczcie mozna wykupic 'usluge' polegajaca na przekazywaniu
    listow pod inny adres - rok temu cos takiego kosztowalo bodajze 15zl i
    dzialalo przez 3m-ce

    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-08-06 12:48:38
    Od: tm <t...@w...pl>

    To ty nie wiesz jak sie z listonoszem sprawy zalatwia ?

    daj mu pare złotych i powiedz zeby za kazdym razem wpisywal to co chcesz

    proste

  • 7. Data: 2007-08-06 13:15:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > jest rozpatrywana tak jakbym nie odebrał przesyłki w terminie. Pozatym
    > listonosz zna wszystkich (mała miejscowość).

    Jeśli listonosz świadomie wpisuje nieprawdę, to popełnia przestępstwo.

  • 8. Data: 2007-08-06 15:51:09
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisal:
> [...]
    > IMHO na poczcie mozna wykupic 'usluge' polegajaca na przekazywaniu
    > listow pod inny adres - rok temu cos takiego kosztowalo bodajze 15zl i

    Ta usluga NIE OBEJMUJE przesylek sadowych i skarbowych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2007-08-07 06:08:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek_P porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ta usluga NIE OBEJMUJE przesylek sadowych i skarbowych.

    Serio? A to jestem zadziwiony... :/ W takim razie o kant...
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-08-08 13:38:00
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f974c6$fah$2@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Tomek porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Co znaczy nie pomogla? Naczelnik Cie zlac czy tez listonosz zlal polecenie
    > naczelnika?
    Naczelnik mnie zlał, powiedział, że nie mają obowiązku robić adnotacji.

    > IMHO na poczcie mozna wykupic 'usluge' polegajaca na przekazywaniu listow
    > pod inny adres - rok temu cos takiego kosztowalo bodajze 15zl i dzialalo
    > przez 3m-ce
    Wiec co 3 miesiace mam sie zjawiac na poczcie i zostawić im 15 zeta, do
    końca życia?