  • 1. Data: 2004-01-28 14:07:28
    Temat: domownik definicja w KPA
    Od: Grzegorz Jakubowski <g...@w...pl>

    Witam
    Jaka jest definicja terminu domownik używanego w Kodeksie Postępowania
    Administracyjnego, ewentualnie gdzie można ją znaleźść ?
    Konkretnie chodzi mi o sytuację gdzie była żona odebrała pismo z Urzędu
    Miasta, nie informując mnie o tym, jednak Urząd uważa, że pismo zostało
    dostarczone prawidłowo powołując się na zapis, że dostarczono je
    domownikowi. Czy sam fakt zamiszkiwania w jednym lokalu jest
    wystarczający ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-28 17:38:17
    Temat: Re: domownik definicja w KPA
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 15:07:28 +0100, Grzegorz Jakubowski
    <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >dostarczone prawidłowo powołując się na zapis, że dostarczono je
    >domownikowi. Czy sam fakt zamiszkiwania w jednym lokalu jest

    byla zona odbierjac musiala sie podjac doreczenia pisma ( w praktyce
    nikt o to nie pyta). Definicja w domownika w KPA nie ma.
    Jezeli uchybil Pan jakiemus terminowi to mozliwe jest jego
    przywrocenie. Trzeba jedynie uprawdopodobnic ze uchybienie natapilo
    bez Pana winy. Wskazanie ze pismo zostalo doreczone zonie ktore
    zaniechala poinformowania Pana o pismie powinno wystarczyc...

    Pozdrowienia Mad