  • 1. Data: 2003-12-02 17:06:02
    Temat: domniemanie upowaznienia do zawierania umow
    Od: "M O" <m...@g...pl>

    dzwonie do firmy pytam o cene i inne warunki sprzedazy. akceptuje oferte.
    wymieniamy umowy. strony to 2 firmy. czy umowa k-s wazna mimo ze nie
    podpisaly sie osoby figurujace w KRS jako upowaznione?
    podobno jak sie kupuje w sklepie to istnieje takie domniemanie /posiadania
    upowaznienia przez sprzedawce/sprzedawczynie mimo ze nie jest w krs jako
    osoba uprawniona/. ale jaka jest roznica.
    dzejk

  • 2. Data: 2003-12-03 15:31:05
    Temat: Re: domniemanie upowaznienia do zawierania umow
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik M O napisał:

> [...]
    > upowaznienia przez sprzedawce/sprzedawczynie mimo ze nie jest w krs jako
    > osoba uprawniona/. ale jaka jest roznica.

    a to zależy co kupujesz i od kogo.

    Art. 97.
    Osobę czynną w lokalu przedsiębiorstwa przeznaczonym do obsługiwania
    publiczności poczytuje się w razie wątpliwości za umocowaną do
    dokonywania czynności prawnych, które zazwyczaj bywają dokonywane z
    osobami korzystającymi z usług tego przedsiębiorstwa.

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-03 21:53:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kodeks cywilny:

[...]

    To chyba komentaża z mojej strony nie wymaga.