  • 1. Data: 2003-12-02 15:45:50
    Temat: Ochroniarze obiektow?
    Od: "Michał Żabiński" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie!

    Kwestia dotyczy ochroniarzy (supermarketow, obiektow, parkingow, itp.).
    Doszly mnie sluchy, iz ochroniarze nie maja zadnych podstaw prawnych aby mnie
    w jakikolwiek sposob zatrzymac. Ja nie mam rozniez obowiazku wylegitymowania
    sie im. Przeciez im nie podlegam w zaden sposob. Pytanie raczej na
    przyszlosc - jak nalezy sie bronic w razie spotkania z niemila ochrona? Na co
    sie powolywac? Na jakie podstawy prawne itd.?

    Pozdrawiam,
    Michal Zabinski

  • 2. Data: 2003-12-02 16:09:09
    Temat: Re: Ochroniarze obiektow?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Michał Żabiński" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    co
    > sie powolywac? Na jakie podstawy prawne itd.?

    Było na grupie wiele razy, poszukaj wstecz.

  • 3. Data: 2003-12-02 16:21:18
    Od: "Michał Żabiński" <k...@W...gazeta.pl>

    > Było na grupie wiele razy, poszukaj wstecz.

    Dzięki :) Polookam :)

  • 4. Data: 2003-12-04 16:22:07
    Od: "Michał Żabiński" <k...@W...gazeta.pl>

    > Było na grupie wiele razy, poszukaj wstecz.

    Niestety nic nie znalazlem :(

    Moglby mi ktos pomoc?