  • 1. Data: 2003-12-02 15:09:46
    Temat: Czy ja prowadze "dzialalnosc gospodarcza" ?
    Od: "artur" <a...@r...lublin.pl>

    Odnajmuje firmie lokal o powierzchni 30m 2
    pobieram za to 1300zl brutto , rozliczam sie
    za pomoca Pit- 5 .
    Sasiad powiedzial mi ze ja prowadze dzialalnosc
    gospodarcza, co nie jest mi na reke Jesli tak,
    to jezeli przejde na ryczalt
    ( moge bo nie przekraczam progu) to wtedy
    juz nie prowadze "dzialalnosci gospodarczej" ?

  • 2. Data: 2003-12-04 00:57:06
    Temat: Re: Czy ja prowadze "dzialalnosc gospodarcza" ?
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...neostrada.pl>

    On Tue, 02 Dec 2003 16:09:46 +0100, artur wrote:

> [...]
    > to jezeli przejde na ryczalt
    > ( moge bo nie przekraczam progu) to wtedy
    > juz nie prowadze "dzialalnosci gospodarczej" ?
    Na jakiej niby podstawie odnajmowanie jednego lokalu miałoby być
    prowadzeniem działalności
    gospodarczej? Natomiast żeby przejść na ryczałt trzeba ją prowadzić. Sąsiad nie
    wygląda na poinformowanego.
    Pozdrawiam,
    MArta