  • 1. Data: 2006-12-07 13:25:07
    Temat: domeny .eu....i co dalej ?
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    podczas wielkiego "szołu" domen .eu w kwietniu kupiłem kilka domen .eu
    tożsamych z nazwami firm (wybaczcie, nie podam jakie ze wzgledu na możliwosc
    przeczytania wpisu we "who is", a jednak chcialbym pozostac anonimowy)

    poki co nic z tym nie robiłem, ale nie chce, aby teraz te 2000 zł "poszły w
    piach"

    pytanie - co moge legalnie zrobić z tymi domenami, aby nie miec problmów z
    prawem

    ( jak powszechnie wiadomo - był okres, podczas którego firmy mogły nabyć owe
    domeny prze "zwykłymi użytkownikami",
    a skoro wtedy nie zainteresowały się tym....cóż - ja to zrobiłem poźniej)

    mam pomysły:
    1) wystawić na allegro (prosty, ale mały zysk (jesli wogóle)) - mysle o
    pozniejszej cesji domeny na nabywce
    2) wystawic na allegro = wynajem domeny ( boje sie umowy, albo tego, ze ktos
    na swoim serwerze ale pod domene, ktorej ja jestem włascicielem "coś"
    porobi, a ja będe miał nieprzyjemności)
    3) zadzwonić do firm, ktorych mazwafirmy.eu posiadam i zapytac, czy nie chcą
    odkupić ?
    4) zadzwonić do konkurencji....
    5) zrobić srtonke jakiejs konkurencyjnej firmy pod domena nazwafirmy.eu i
    wtedy zadzwonic... (pewnie duże nieprzyjemnosci)
    6) jakies inne pomysly ?

    W maju szykuje swoje wesele i przydałaby mi się jakas gotowka, wiec nie stac
    mnie bedzie na oplacenie tych domen w kwietniu...

    Bartek

  • 2. Data: 2006-12-07 14:00:17
    Temat: Re: domeny .eu....i co dalej ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie - co moge legalnie zrobić z tymi domenami, aby nie miec problmów
    > z prawem

    jedno czego napewno nie wolno ci zrobic to zawiesic pod tymi domenami
    niczego co w jakikolwiek sposob kojazyloby sie z dzialanoscia firmy,
    ktorej nazwe nosi domena