  • Data: 2013-02-10 16:10:45
    Temat: Re: dokumentacja medyczna i jej wysyłka
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-10 15:42, Użytkownik qwerty napisał:

    > A co ją obchodzi, skoro żąda na ten sam adres co ma w dokumentach
    > medycznych?

    Po pierwsze nie prowadzą usług wysyłki dokumentacji pacjentów.
    Po drugie dlaczego uważasz że chce tą dokumentację na adres
    podany kilka lat temu w dokumentacji ?
    Zwłaszcza kiedy pierwsze zdanie brzmi: "Przez kilka lat leczyłem
    się w przychodni w innym mieście niż to, w którym obecnie
    zamieszkuję.".
    Po trzecie dlaczego sądzisz że może od nich żądać wysłania
    tych dokumentów ?