  • 1. Data: 2008-03-05 11:01:33
    Temat: do kogo w sprawie znaków drogowych
    Od: Gwyn <g...@a...pl>

    Hej,

    Mieszkam przy dosyć niebezpiecznym skrzyżowaniu, na którym często
    dochodzi do kolizji. Wg mojej opinii da się dosyć prosto i tanio
    usprawnić organizację ruchu na nim - wystarczy zmiana dwóch znaków.

    Do kogo i w jakiej formie powinnam wystosować pismo z zgłoszeniem
    problemu - tak aby nie mogli wyrzucić go do kosza, a osoba
    odpowiedzialna, jeżeli nawet nie będzie mogła rozwiązać problemu, to
    żeby była zobowiązana do odpowiedzi dlaczego nie może z tym nic zrobić?

    pozdr
    Gwyn

  • 2. Data: 2008-03-05 14:57:07
    Temat: Re: do kogo w sprawie znaków drogowych
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gwyn wrote:
> [...]
    > odpowiedzialna, jeżeli nawet nie będzie mogła rozwiązać problemu, to
    > żeby była zobowiązana do odpowiedzi dlaczego nie może z tym nic zrobić?

    do rady miasta, to oni uchwalają zmiany znaków

  • 3. Data: 2008-03-05 15:05:48
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    witek pisze:

    > do rady miasta, to oni uchwalają zmiany znaków

    A to czasem nie jest zależne od właściciela drogi?

    --
    k.

  • 4. Data: 2008-03-05 18:27:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gwyn" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiedzialna, jeżeli nawet nie będzie mogła rozwiązać problemu, to żeby
    > była zobowiązana do odpowiedzi dlaczego nie może z tym nic zrobić?

    Generalnie do administratora drogi. Jeśli nie wiesz kto nim jest, to wyślij
    do właściwego miejscowo Urzędu Miasta, Gminy czy Dzielnicy. Oni mają
    obowiązek wysłać do właściwego urzędu.