  • 1. Data: 2008-03-05 08:51:40
    Temat: pracownik pozataryfowy
    Od: Józek <s...@p...onet.pl>

    Co w umowie o prace oznacza "pracobiorca pozataryfowy"?
    Dziękuję za odpowiedzi.

    Józek

  • 2. Data: 2008-03-05 09:09:09
    Temat: Re: pracownik pozataryfowy
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 09:51:40 +0100, Józek napisał(a):

    > Co w umowie o prace oznacza "pracobiorca pozataryfowy"? Dziękuję za
    > odpowiedzi.

    Pewnie taki, który nie jeździ taksówką ;-) np. ja jestem pracownikiem
    pozataryfowym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 3. Data: 2008-03-05 09:33:32
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Co w umowie o prace oznacza "pracobiorca pozataryfowy"?

    Może jest jakaś tam tabela zaszeregowań, a Ty masz jakąś inną stawkę
    indywidualną. A to na pewno umowa o prace?