  • 1. Data: 2004-02-08 23:12:15
    Temat: dlug w Funduszu Alimentacyjnym
    Od: "Lidia_b" <l...@i...pl>

    Witam

    Czy ktos moze mnie oswiecic jak jest ze splacaniem alimentow do Funduszu
    Alimentacyjnego, czy mozna wplacac pieniadze bezposrednio do ZUS-u, czy
    trzeba to robic za posrednictwem komornika? Wlasciwie nie wiem czy komornik
    tez ma udzial w sciaganiu pieniedzy dla Funduszu, czy to idzie zupelnie inna
    droga. Prosze o pomoc,bo jak zapytam komornika to nic sie konkretnego nie
    dowiem, oprocz tego ze mam placic.

    pozdr

  • 2. Data: 2004-02-09 15:14:34
    Temat: Re: dlug w Funduszu Alimentacyjnym
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Lidia_b" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    inna
    > droga. Prosze o pomoc,bo jak zapytam komornika to nic sie konkretnego nie

    bo ma z tego 15 % :)

  • 3. Data: 2004-02-09 15:20:36
    Od: "Magda tar" <n...@N...gazeta.pl>

    Lidia_b <l...@i...pl> napisał(a):
    i slusznie plac!!!a nie martw sie o fundusz trzeba bylo myslec wczesniej!