  • 1. Data: 2004-02-08 21:53:21
    Temat: Czy zameldowac???
    Od: "AM" <...@w...pl>

    Witam

    Moj przyjaciel i przyszly maz na pewne dlugi (alimenty, niesplacony debet
    itp) i nie jest w tej chwili nigdzie zameldowany; ja posiadam mieszkanie i
    tu pytanie: czy meldujac go u siebie moge spodziewac sie komornika, ktory
    chcialby zajac jakies "dobra" (np. moje auto, meble, sprzet komp.)?
    Jak udowodnic, ze to jest moje?

    Co radzicie?

    AM

  • 2. Data: 2004-02-08 23:04:22
    Temat: Re: Czy zameldowac???
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > Jak udowodnic, ze to jest moje?

    Hmmmm... a masz na wszystko kwity? Pewnie nie :-(((
    pozdrawiam! zbisa

  • 3. Data: 2004-02-08 23:43:43
    Od: "MG" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > tu pytanie: czy meldujac go u siebie moge spodziewac sie komornika, ktory
    > chcialby zajac jakies "dobra" (np. moje auto, meble, sprzet komp.)?

    Moim zdaniem problem nie istnieje, przynajmniej tak dlugo jak sie nie
    pobierzecie i nie bedzie miedzy wami w zwiazku z tym wspolnosci majatkowej. To
    ze sie z kims mieszka nie powoduje automatycznej odpowiedzialnosci za dlugi
    tego kogos.

    Pozdrwaiam

    MG

  • 4. Data: 2004-02-09 00:16:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MG" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    majatkowej. To
    > ze sie z kims mieszka nie powoduje automatycznej odpowiedzialnosci za

    Ale powoduje, że komornik może rzeczy ruchome znajdujące się w lokalu
    uznać, jako jego własność. Oczywiście to domniemanie można obalić, tym nie
    mniej to zawsze sprawia pewien kłopot.

  • 5. Data: 2004-02-09 00:31:17
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "AM" <...@w...pl> wrote in message news:c06b5c$c1o$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
    > tu pytanie: czy meldujac go u siebie moge spodziewac sie komornika, ktory
    > chcialby zajac jakies "dobra" (np. moje auto, meble, sprzet komp.)?

    1. Co było twoje przed ślubem jest twoje.
    2. Przed ślubem spisz i notariusza rozdzielność majątkową.
    3. Uchroni cię to przed konieczonością dowodzenia, co było twoje przed
    ślubem, a co po ślubie, bo w ten sposób nigdy nie będzie niczego wspólnego.
    4. Na końcu , czego oczwiście ci nie życzę uchroni cię to przed spłacaniem
    kolejnych nowych długów, kiedy facet już postanowi poszukać sobie innej
    jeszcze bez długów.

  • 6. Data: 2004-02-11 20:08:28
    Od: taab <t...@n...pl>

> [...]
    > kolejnych nowych długów, kiedy facet już postanowi poszukać sobie innej

    Przychylam sie, jesli ma czyste intencje i kocha to rozdzielnosc
    majatkowa nie powinna miec znaczenia dla niego. Zobacz jak zareaguje.